lørdag den 14. april 2007

Nu også med slideshare præsentation

Jeg har ikke brugt SlideShare før, men nu er der åbentbart opstået en trend (?), så her har I en kort introduktion til Second Life, som jeg oprettede februar 2007:



SlideShare er et online arkiv, hvor man kan gratis kan lægge sine Powerpoint præsentationer og PDF filer.

Hmm - jeg har åbenbart problemer med at embedde mit slideshow! Måske dukker det op senere?
Jeg har installeret Internet Explorer 7 på min hjemmearbejdsplads - et offer efter min mening, men nødvendigt for at kunne teste f.eks. vores egen hjemmeside + bibliotekssystem i denne (mildelst talt problematiske) browser. Måske er det problemet? Jeg har foreløbig været nødt til at tvinge en opdatering af hver eneste side i slideshare.net for overhovedet at få den vist i IE 7.
IE 7 har også problemer med at indsætte links i Blogger pga. popup vinduet - men det er vel et eller andet sted ok? - bortset fra at det er ret uigennemskueligt, hvordan man giver tilladelser til popupvinduer fra enkelte sites i IE7

5 minutter og 3 genstarts af browseren senere: Nu dukkede mit slide endelig op!

Ingen kommentarer: